我是住在加拿大的女人。
英语是我的母语,小时候开始学中文了,可是我不是个好学生哦
( ・᷄ὢ・᷅ )
我喜欢把漫画翻译成英语,一边练习我的中文一边跟只会英语的粉丝分享很好的艺术家。
٩(˃̶͈̀௰˂̶͈́)و
如果我写错,你可以告诉我,我不会生气哦。我知道我的中文有点奇怪……
(⌒-⌒; )
(并且我对表情符號的兴趣是过度的)

I really feel for Chinese speakers learning English because English is an extremely frustrating language.

Chinese is also really frustrating but in an entirely different way, so it's like double the frustration for one lifetime.

Lucky us who want to speak both XD

评论 ( 1 )
热度 ( 9 )

© fineillsignup (yunyu) | Powered by LOFTER